آقا یکی هست اصرار داره تا روز قیامت به من مدیون باشه 🤔 حدود ۱۵ سال پیش ۱۵ میلیون تومن پولمو که اون موقع خیلی پول بود بهم نداد ... اونم تو اوج جوانی و بیکاری و نداری و احتیاج من ... حدود ۱۰ سال طول کشید تا با کلی شکایت و رفت و امد ۱۲ میلیونش رو ازش پس گرفتم که البته تقریبا ارزش اون پول از بین رفت .... با یک حساب ساده می شه فهمید الان ارزش اون ۳ میلیون تومن باقی مونده حدود ۴۰ میلیون تومن اه🤔  ولی من بهش گفتم اشکال نداره همون ۳ میلیون ۱۵ سال پیش ام رو بده حلالت می کنم 🙂 ولی انگار حتما می خواد هر جور شده اون دنیا به داد من برسه و بار گناهای من به دوش بکشه و از کارهای خوبش بهم بده 🤔 واقعا درکش نمی کنم 😲 اینها یه بخشی از پیامک های اخیر من بهش اه: 

 

سه میلیون ارزش نداره. اون دنیا خیلی ارزشش بیشتره. به نفعمه اون دنیا بگیرم ازت باور کن! اون زمان باهش سه تا سکه کامل می دادن الان یک ربع سکه هم نمی دن. اصل پول رو پس بده من که از سودش بیزارم. چون ازت خوشم میاد می گم. حتما می خوای برسه به روز قیامت و التماسم کنی کلی از اعمال خوبت بگیرم و حلالت کنم؟؟!!! واقعا انقدر ضرر دوست داری؟؟!!! 

 

شما می تونین درکش کنید؟! ؟!