امشب می خوام یک تشکر ویژه و از صمیم قلبم کنم از همه آدم های حریص و طماع و حسود و ظالم و در یک کلام کفتارهای دور و برم 😅 به دلایل زیر: 

۱. تشکر برای این که با حسادت و ظلم در حق من باعث شدن رحمت خدا شامل حالم بشه و تو اون کاری که بهش حسادت می کردن و با ظلم می خواستن مانع موفقیتم بشن به لطف و رحمت خدا موفق بشم 😅 چون واقعا خودم در حالت عادی از پسش بر نمی اومدم 🙂 و اگه مظلوم نبودم شاید خدا هم به خاطر خواست خودم کمکم نمی کرد 🙂 واقعا ممنون ❤

۲. تشکر به خاطر این که علاوه بر هموار کردن راه موفقیت دنیام برام با ظلم هاشون آخرت درب و داغونم رو آباد کردن 😅 خدایی اش من با این اعمال داغونم نمی تونستم به خوبی این ظلم و حسادت های شما آخرتم آباد کنم 🙂 عاشقتونم ❤

۳. تشکر به خاطر این که با حرص و طمع و وحشی بازی هاتون باعث شدید حالم از این دنیا و لاشه های پست و متعفنی که شما کفتارها به خاطرش خودتون و دیگران رو تیکه پاره می کنین بهم بخوره و به سمت خدا و آخرت فرار کنم 😅🌺 واقعا کاسه کوزه شیطون زدید نابود کردید 🤩😍 ایول دارید ❤