پاییز و زمستان سال گذشته بود که ویدئوی لایو مینا نامداری و پسر ۱۴ در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. به مناسبت سالگرد این رخداد بعضی نکته های گفته نشده از این ویدئو را در اینجا بیان می کنم:

۱. به وضوح مینا نامداری مثل خیلی دیگر از امثال داخلی و خارجی خودش به لذتی فراتر از شهوت رانی با یک پسر نوجوان فکر می کند و به هیجان آمده است. لذتی که آن را در وارد شدن به بحث فلسفی درباره پارادوکس مردان ایرانی با یک پسربچه جستجو می کند! هدف و خواسته درونی او از طرح این پارادوکس چیست؟! هر کسی این را خوب پی داند! هدف این است که مردانی که خودشان به دنبال ارضای نیاز جنسی خود هستند به همان صورت هم باید بی غیرت و بی ناموس باشند!! و همین بی غیرتی و بی ناموسی است که هدف اصلی امثال مینا نامداری است و او را اینچنین بر سر ذوق و کیف آورده که چشمانش برق می زند و نه شهوت رانی با یک پسربچه!! هدفی که باعث نابودی جامعه و تسخیر و به قول خود مینا نامداری فتح دنیا می شود!! 

۲. در مقابل طرح این پارادوکس از سوی مینا نامداری، پسر بچه سرگشته و بی تجربه ایرانی اگرچه در فضای آلوده مجازی و در میان فضای پر شهوت دوستان ناباب و تهاجم ماهواره غرق شده، ولی کاملا واضح است که در درونش به دنبال پاسخی کوبنده به عشق مجازی توخالی خود است!! به طوری که تلویحا بیان می کند که دوست ندارد فاحشه بی سر و پایی مثل او جای مادرش باشد!! و به نوعی می گوید خوب است که امثال مینا نامداری همان فاحشه ها و مدل هایی باشند که با آن ها استمنا کنند و سرگرم باشند و به درد کار دیگری نمی خورند!! و بعد هم به نوعی در لفافه می گوید که پیشینه ایرانیان پاک تر از آن است که به خاطر فلسفه های امثالتان غیرت و ناموس را کنار بگذارند!!

به نظرم حالا با این دید و این دو نکته ظریف بروید و دوباره ویدئو را ببینید تا به جای حسرت خوردن به حال نوجوانان ایرانی به حال امثال مینا نامداری عقده ای حسرت بخورید که در حال ترکیدن از عقده های خود خواهند مرد!! 🤩😍