خدایا خودت می دونی چقدر از این دنیا متنفرم 😓 و خودت شاهدی که هر لحظه مشتاقانه منتظر مرگ ام 😓 و کاملا آگاهم که بعد از مرگ رو هم چندان آباد نکردم و با گناهام برای خودم سختی های زیادی بعد مرگ درست کردم 😓 ولی باز هم بی نهایت مشتاق و منتظر مرگ ام 😓 چون نفرتم از دنیا و امیدم به بخشش تو از ترسم از عاقبت کارهای بدم بیشتره 🤲😓 خدایا هر بار که آرزوی مرگ می کنم در کنارش عاجزانه هم از تو می خوام گناهان منو ببخشی و کمکم کنی حتی شده در اخرین لحظه عمرم همونی بشم که تو دوست داری 🤲 ولی تو خوب می دونی که هرگز نه عاشق دنیا بودم نه عاشق ریاست نه دنبال شهرت و همه این ها مثل تنفر از آب گندیده متعفن متنفر بودم 😓 خودت خوب می دونی که گرچه بداخلاق بودم ولی همیشه دلم خواسته درست بشم و گرچه تنبل بودم ولی همیشه گدا و عاشق درگاهت بودم و گرچه گناهکار بودم ولی همیشه اشک ریزان به درگاهت اومدم 😓 گر گدا کاهل بود تقصیر صاحبخانه چیست در وصف خود خود منه 😓 خدایا فقط آرزو دارم قبل مرگم چند لحظه ای بهم مهلت بدی تا عاشقانه مرگ رو در آغوش بکشم 😓