بسته به ابتلا و یا عدم ابتلا به هر یک از بلایای زیر میزان ظرفیت بلاپذیری خود را در پیشگاه خدا اندازه گیری کنید! 🤔 (لطفا خیلی عددها رو جدی نگیرید 😅 اصل قضیه رو دریابید 🙂)

 

یتیم شدن در کودکی (مادر ۵ امتیاز پدر ۱۰ امتیاز هر دو ۵۰ امتیاز)

معلول شدن، نابینا یا ناشنوا شدن (۲۰۰ امتیاز)

داشتن یک فرزند معلول جسمی یا ذهنی (۱۵۰ امتیاز)

داشتن یک فرزند سرطانی هموفیلی دیابتی یا دیالیزی یا سایر بیماریهای خاص (۲۰۰ امتیاز)

از دست دادن یکباره سرمایه (۵۰ امتیاز)

داشتن یک همسر بد که تا اخر عمر شما را شکنجه دهد (۱۰۰ امتیاز)

زمینگیر شدن و بیمارشدن والدین و نگهداری از آن ها در خانه (۵۰ امتیاز)

معتاد بودن عضوی از خانواده (۵۰ امتیاز)

ناباروری و بی فرزندی (۵۰ امتیاز) 

ابتلا به فقر و بی پولی شدید (۱۰۰ امتیاز)

زندانی شدن در اثر یک حادثه یا بدهی ناخواسته (۲۰۰ امتیاز)

 

نمره من که شد ۱۰ 😥 یعنی خیلی بی ظرفیتم 😓 خدا رو شکر می کنم که این همه بلایا از من دور نگه نداشت چون حتما خیلی جزع و فزع می کردم 😓 🤲 ولی لااقل بد نیست هر کسی در حد ظرفیتش و خیلی کمتر از اون هم ادعا داشته باشه 😥 خدایا من الان اینجوری ام 🤐🤐🤐🤐🤐